Geister der Vergangenheit Trailer
Wings of Liberty Missionen
Patch 1.3.3 PTR Patchnotes geupdated
Geschrieben von Infiltrat0r am 04.05.2011 um 17:12

Auf der amerikanischen Starcraft 2 Seite wurden nun die geupdateten Patchnotes zum PTR Patch 1.3.3 bekannt gegeben. Über die neuen Patchnotes könnt ihr weiterhin in unserem Forum diskutieren.

StarCraft II: Wings of Liberty - Patch 1.3.3

Balance

  • PROTOSS

    • Archon
      • Now a Massive unit.

      • Range increased from 2 to 3.

    • Pylon power radius has been decreased from 7.5 to 6.5.

    • Cybernetics Core

      • Research Warp Gate time increased from 140 to 160.

    • Gateway

      • Sentry train time decreased from 42 to 37.

      • Warp Gate unit train times remain unchanged.


  • TERRAN

    • Ghost

      • Cost changed from 150/150 to 200/100.

    • Bunker

      • Salvage resource return reduced from 100% to 75%.

    • Thor

      • Thor now has 200 max energy, and starts with 50 energy.

      • 250mm Strike Cannons now cost 150 energy to use (cooldown removed).


  • ZERG

    • Spore Crawler

      • Root time decreased from 12 to 6.

    • Infestor

      • Speed decreased from 2.5 to 2.25.


Bug Fixes

  • Fixed a bug where Ghosts could not quickly EMP the same location.

  • Fixed an issue that allowed players to stack air units when issuing a queued stop command before the units reached the end of their patrol point.

  • Fixed an issue where unplugging your USB headset while another player was talking to you could cause a crash.

  • Fixed an issue where the APM statistic could be artificially increased.

  • Fixed an issue where 3D unit portraits were not animating smoothly at slow game speeds.

  • Fixed an issue where, when viewing a replay, no text message was displayed when a player left a game.

  • The Taiwanese hotkey to display/hide the game UI while in Observer mode now works correctly..

 

Die originalen Patchnotes findet ihr wie immer im Blizzard Forum.

Geschrieben von S3R10US am 08.05.2011 um 23:42
@Marinosso
Und HTs werden von lustigen Ghosts instant gesniped. Wenn der P mehr als 3-4 Casts losbekommt hast du als Terra halt "Basic unit-Positioning" schliefen lassen oder schlecht gemicroed.

Abgesehen davon das ide technisch höchste Rasse den einzigen Deppencaster hat der nicht Spawnen->Casten kann....

Sich als Terra über die Balance gegen P zu beschweren ist echt... lächerlich ist zu heftig, aber so in der Richtung.


Geschrieben von Marinosso am 05.05.2011 um 03:20
Also die Terra änderungen sind müll jetzt sind alle einheiten ausser bio und Tank wieder feedback opfer und bio wird weggestormt...
obendrein bekommt der Thor noch mehr dmg durch voidray wegen massiv